BİZİMLE ÇALIŞMAK İSTER MİSİNİZ?

Açık Pozisyonlar

MAĞAZA MÜDÜRÜ

1982 yılından bu yana yurt içinde 300’e yakın satış noktası, yurt dışında ise 25 ülkede 60’a yakın satış noktası ile tekstil sektöründe Türkiye’yi temsil etmeye devam eden KAYRA her yıl daha da büyümektedir.  2015 yılı verilerine göre Türkiye’nin en hızlı büyüyen ilk 100 şirketi arasına giren ve sosyal medyada gerçekleştirdiği çalışmalar ile kendi kulvarında 1., diğer markalar arasında 4 milyonu aşkın takipçisi ile 3. Sırada yer almaktadır.

Bu başarımızı gerçekleştirdiği çalışmalar ile bir adım öteye taşıyacak ve profesyonel perakende ekibimizin bir parçası olmak üzere Ankara’da açılacak olan mağazalarımız için aşağıdaki niteliklerde  “Mağaza Müdürü” arıyoruz.

Genel Nitelikler:

  • Tercihen MYO veya Üniversite mezunu,
  • Mağazacılık ve giyim sektöründe en az 5 yıl deneyimli, 3 yıl mağaza yöneticiliği yapmış,
  • Nebim V3 Pos / Store programını kullanabilen,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Ekibin uyumlu çalışmasını sağlayabilecek,
  • Sektörün dinamiklerine hakim, gelişmelerini yakından takip eden,
  • Analitik düşünebilen, kısa sürede problemlere çözüm üretebilen,
  • Satış odaklı, ekibini hedefe koşturabilen,
  • Müşteri ile mağaza arasında sürekli, tutarlı ve büyüyen ilişkiler kurulmasını sağlayabilen,
  • Marka temsil gücü yüksek,
  • Modayı yakından takip eden,
  • İletişimi çok iyi,
  • Dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
  • Esnek Çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • 27-40 yaş arası


İş Tanımı:

  • KAYRA, vizyon ve değerlerini benimsemek, benimsetmek,
  • Mağazanın tüm organizasyonundan sorumlu olmak,
  • Mağaza ekibinin performans yönetimini sağlamak ve gerekli eğitimleri vermek,
  • Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz edip, ideal ürün ve hizmeti sunarak, müşteri memnuniyetini sağlamak,
  • Mağaza hedefi doğrultusunda gerekli aksiyonları almak, personel hedeflerini tespit etmek, takibi ve hedef satışlarını gerçekleştirmek,
  • KAYRA ailesine yeni katılan çalışma arkadaşı ile bilgi ve deneyimini paylaşmak, uyum süresince destek vermek,
  • Ekip-içi işbaşı eğitimleri vererek ve bilgi birikimini paylaşarak, yönetici adayları yetiştirmek, koçluk yapmak,
  • Merkezce belirlenen mağazalara ilan edilen görsel standartları mağazasına uyarlamak, mağaza imajının en iyi şekilde korunmasını sağlamak,
  • Operasyon standartlarının tam ve doğru uygulanmasını sağlamak,
  • Perakende matematiğini bilmek (Stokları ve satışları yakından takip etmek ve etkin sipariş yönetimi yapılmasını sağlamak,  ürün verimlilik ve karlılık oranlarına göre ekibi ve merkezi yönlendirmek),
  • Mağazanın ön muhasebe işlemlerini yapmak, merkezle bağlantısını organize etmek.

! KAYRA Tekstil “dumansız hava sahası” hareketini destekliyor ve bu doğrultuda geleceğimizin sağlıklı yaşam alanlarına sahip olması amacıyla personel alım değerlendirmelerinde eşit özelliklere sahip adaylar arasında sigara içmeyen  adaylar tercih etmektedir.

BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ

MAĞAZA SATIŞ DANIŞMANI

1982 yılından bu yana yurt içinde 300’e yakın satış noktası, yurt dışında ise 25 ülkede 60’a yakın satış noktası ile tekstil sektöründe Türkiye’yi temsil etmeye devam eden KAYRA her yıl daha da büyümektedir.  2015 yılı verilerine göre Türkiye’nin en hızlı büyüyen ilk 100 şirketi arasına giren ve sosyal medyada gerçekleştirdiği çalışmalar ile kendi kulvarında 1., diğer markalar arasında 4 milyonu aşkın takipçisi ile 3. sırada yer almaktadır.

Bu başarımızı gerçekleştirdiği çalışmalar ile bir adım öteye taşıyacak ve profesyonel perakende ekibimizin bir parçası olmak üzere Ankara’da açılacak olan mağazalarımız için perakende sektöründe kariyer hedefleyen, dinamik, mağazacılığa ilgi duyan, geleceğin mağaza yönetici adayları olarak yetiştirilecek Bayan “ Satış Danışmanı” takım arkadaşları arıyoruz.

Genel Nitelikler :

  • En az lise, tercihen MYO veya Üniversite mezunu,
  • Mağazacılık sektöründe deneyimli,
  • Mağazacılık alanında kariyer hedefleyen,
  • Tercihen İngilizce veya Arapça  bilen,
  • Dinamik, yeniliklere açık,
  • Müşteri odaklı düşünen,
  • Hizmet ve satış becerisine güvenen,
  • Ekip ile uyum içerisinde çalışma performansı gösterebilecek,
  • Modayı yakından takip eden,
  • İletişimi çok iyi,
  • Dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren,
  • Esnek Çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek.


İş Tanımı:

  • KAYRA, vizyon ve değerlerini benimsemek, benimsetmek,
  • Mağaza müşterilerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi,
  • Müşteriye marka ve ürün bilgisinin doğru olarak aktarılması,
  • Görev yaptığı bölümdeki reyon düzeninin, ürün teşhirinin ve ürün yerleşiminin oluşturulmasını sağlamak,
  • Ürünlerin satışını, müşteri tercih ve beklentilerini, satın alma alışkanlıklarını gözlemleyip değerlendirmelerini bir üst yöneticisiyle paylaşmak,
  • Mağaza satış hedeflerinin takip edilerek, hedefe ulaşmak için uygun satış yöntemlerini uygulamak.

! KAYRA Tekstil “dumansız hava sahası” hareketini destekliyor ve bu doğrultuda geleceğimizin sağlıklı yaşam alanlarına sahip olması amacıyla personel alım değerlendirmelerinde eşit özelliklere sahip adaylar arasında sigara içmeyen  adaylar tercih etmektedir.

BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ

MAĞAZALAR KOORDİNATÖRÜ

1982 yılından bu yana yurt içinde 300’e yakın satış noktası, yurt dışında ise 25 ülkede 60’a yakın satış noktası ile tekstil sektöründe Türkiye’yi temsil etmeye devam eden KAYRA her yıl daha da büyümektedir.  2015 yılı verilerine göre Türkiye’nin en hızlı büyüyen ilk 100 şirketi arasına giren ve sosyal medyada gerçekleştirdiği çalışmalar ile kendi kulvarında 1., diğer markalar arasında 4 milyonu aşkın takipçisi ile 3. Sırada yer almaktadır.

Bu başarımızı gerçekleştirdiği çalışmalar ile bir adım öteye taşıyacak ve profesyonel perakende ekibimizin bir parçası olmak üzere Türkiye genelinde açılacak olan mağazalarımız için aşağıdaki niteliklerde  “Mağazalar Koordinatörü” arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • Bayan dış giyim mağazacılık sektöründe  ( kurulum ve işletme ) ve benzer pozisyonlarda min. 5 yıl tecrübeye sahip,
  • Üniversite mezunu (Tercihen Pazarlama, işletme, iktisat bölümlerinden mezun ),
  • Ürün, Stok, Lojistik, Görsel sunum, Personel gelişimi ve yönetimi konularında bilgili,
  • Mali Analiz ve Raporlama yapabilen, ürün verimlilik ve karlılık hesaplarını yapabilen,
  • Merkezden alınan kararları, saha uygulamalarında hayata geçirip, takip edebilecek,
  • Yeni mağaza açılışları ile verimlilik fizibiliteleri, lokasyon konularına hakim,
  • Ekibinin verimli ve yüksek tempoda çalışmasını organize edebilecek,
  • İletişim yönü güçlü, İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Analitik düşünme yeteneğine sahip,
  • MS Office programlarını ve Nebim V3 programını kullanabilen,
  • Tercihene iyi seviyede İngilizce bilen,
  • Pozitif düşünce yapısına sahip, Problem üreten değil, çözüm üreten,
  • Takım çalışmasına uygun,
  • Yoğun stres ve baskı altında dahi, enerjisini yitirmeyen,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen,
  • Planlı ve programlı çalışmayı ilke edinmiş, disiplinli,
  • Sorumluluk duygusu güçlü,
  • Yenilikçi, dinamik ve gelişime açık,
  • Seyahate engeli olmayan,aktif araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış


İş Tanımı

  • Marka ve mağaza bazında iş planları ve bütçelerini oluşturup, mağaza bazında giderleri kontrol etme, bütçe ile uyumluluğunu sağlama,
  • Şirket ve marka stratejilerinin tüm mağazalarda uygulanmasını sağlamak,
  • Mağaza bazında satış tahminlerini yapmak ve günlük satışları gözlemleyerek, satış ekibini hedeflere ulaşmada motive etmek,
  • Ürün bilgisi, mağaza operasyonları vb. konularda eğitim organize etmek, vermek,
    Yeni mağaza açılışlarında gerekli olan iş planlarını yapmak, operasyonel hazırlığı, prosedürleri ve işlemleri yerine getirmek,
  • Merkez Ofis ve mağaza yöneticileri  ile birlikte promosyon ve indirim çalışmalarını koordine etme, hayata geçirme,
  • Mağazaların performans ve hizmet standartlarını yüksek kılmak ve sürdürmek için stratejiler oluşturmak, gerekli eylemleri gerçekleştirmek,
  • Ürün yönetimi organizasyonunu yapmak, stok seviyelerini kontrol etmek, Satan ve satmayan ürünler ,hakkında bilgi verip/raporlamak, gerektiğinde yönetim ile istişareli ürün alımlarını yapmak,
  • Pazar eğilimlerini, bütçe çalışmalarını ve satış hedeflerini oluşturmak,
  • Ürün yönetimi, mağaza operasyonları ve mağaza görsellerinde görev almak,
  • Periyodik toplantılarla planlanan-gerçekleşen aktiviteleri takip edip, gerekli önlemleri almak. Yönetimi bilgilendirmek, raporlar vermek,
  • Kendine bağlı personelin ( mağaza personeli vb. ) motivasyon ve gelişiminden sorumlu olmak, gerekli olan aksiyonları hayata geçirmek,
  • Gerektiğinde mağazalar için personel ihtiyacını belirlemek, İnsan kaynaklarına sunmak, alımında destek vermek,
  • Mağazalardan gelen verileri doğru analiz ederek, doğru ve zamanında tasarıma aktarmak.  Firmadaki ilgili bölümler ile koordineli çalışmak.

BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYINIZ